tisdag.

bra dag kan man ju säga.
mina skor är verkligen the number 1 konstverk, vi tackar några väl valda personer för detta!
annars skrattade jag så mycket att jag nästan dog åt frisyren jag fixade åt nick på tåget (bilden) för den var fin.
ganska tråkiga ämnen annars och jag missade carls smile i bamba, attans. jag är för ofokuserad, får börja dricka mer
kaffe tror jag.  (as if att jag behöver det, haha)
:D
nu funderar jag på hur jag ska se ut hos amanda utklädd till fjortis, det blir en syn för livet tror jag.
vi snackar dubbla behåar och en massa smink!

fett nice.

jag är sugen på en nikotinpinne, inte bra.



HON ÄR MIN! bara min bitches. och kanske lite kims också.



HAHAHAHA kolla håret som sticker fram under kepsen. shit jag dör.
ja, jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Lukas

Vi kommer bli snygga fjortis/johnnys;)

2009-03-31 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0