Lördag!

yes. asså jag vet inte, det är nog nått fel. jag skrev liksom ett blogginlägg igår men det kom typ inte upp o:

jaja. igår var en både bra och dålig dag.
jag var på stan med angelica, johanna, fanny och amanda. det var mys men jag hittade typ inget, vi gick omkring ganska länge och tillslut kände jag mig verkligen utmattad och inte alls pigg (därav att det inte bara var en bra dag). så vi bestämde oss att bara gå till top shop och sen möta upp alina och hannah för att fika. vi kollade runt lite och gick sen till den underbara beyond retro avdelningen i top shop och där hittade jag en underbart fin herrskjorta för 189 spänn. som hittat så att säga!
men oj va dåligt jag mådde. det var nog en blandning av att jag faktiskt är sjuk och att jag hade typ världen lågaste blodsocker. men det förstod alla så vi begav oss till underbara villerkulla och åt allt ifrån mat till kakbuffé!
undebart och tjockt.

Sen blev det riktigt roligt när jag hannah och alina gick ut och rökte för oj vad vi blev fnissiga. jag behöver alltså inte alkohol för det, och det är ju tur för pågrund av denna jävla körtelfebern får jag inte dricka på typ en månad.
iallfall, sen gick vi en snabbis till myrorna och hittade lite möbler till vår sexrums stora lägenhet som vi ska flytta till,
vi planerade, haha. lukas fick ju också bo med oss, tro inte att jag har glömt dig :D

sen var det dags för fem gånger gud, en pjäs vi skulle se med klassen på pustervik. otroligt bra måste jag säga. riktigt fina rollprestationer, framför allt då den stumma killen. ojoj. jag och alina blev helt...ja rörda kan man nog säga.
puss på henne!

sen ringde jag till mandabus, hon tvingade mig att komma till henne (tvingade, mmm kanske inte men jaja) där alla grabbarna var, så jag gick till hemköp, köpte cola, såg folk som jag inte trodde att jag skulle se på hemköp, gick och kollade på torkel i knipa med mina favvisar.

sen snurrade allt så jag kollapsade i soffan hemma, inte bra. jag får nog ta det lugnare.



 

you gotta love it!

Kommentarer
Postat av: Angelica

det var mys dag :)

2009-03-21 @ 12:26:53
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

asså den kakbufféen säger jag bara!



Finaste solglasögonmodellerna också;)

2009-03-22 @ 00:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0