friiiiiday.

yes, jag diggar fredagar! och särskilt då lediga fredagar, kan det bli bättre?

dessutom ska jag på stan med johanna och angelica, sen antagligen fika med alina och hannah och sen teater med klassen! alltså kan det inte bli så mkt bättre :D

jag mår ganska så bra btw. jag skrev till min underbara danslärare och berättade hela situationen med körtelfebern och att jag inte kan vara med men att jag gärna vill vara där och titta. jag var lite nervös igår när jag stängde av datorn över vad han skulle tycka, men jag hade ju såklart inte behövt oroa mig. idag låg det där ett inlägg med orden:
Klart det e lugnt.. om du orkar har jag dig gärna där o tittar...

så väldigt skönt!

nu ska jag sminka mig, klä på mig och äta lite för att sedan åka ner till stan och möta dom två sötnosarna för att inhandla sommarkläder! jaaa. sommarkläder. jag har inget sommarjobb och man får ju inget studiebidrag på sommaren därför tänkte jag att det är bäst att köpa det jag behöver nu! välkommen fina klänningar, ballerina skor och shorts!
åh ja. jag längtar.


såhär såg det ur förra gången vi var på stan, undra vad som händer idag?
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0