onsdag 3/6 19:10

I'm back!

Sthlm var helt nice, vill nästan flytta dit när jag går runt på stan bland alla oversize affärer, det känns större och bättre än gbg fast det såklart är samma utbud, men det är något med att hitta snygga saker i sthlm.
Sen har dom ju urban outfitters också, jag dör. jag vill begravas där tack :D
Iallfall så fick jag ihop (utan några egna pengar, mormor och mamma is the shit) ett par nya sandaler och ett linne!

nu kommer det bilder:


sthlm från tåget


snygg-syster


drottningholm. kungen var hemma och allt!


mamman och systern. det var verkligen supervarmt!


ser man likheten mellan mig och min syster eller vad på denna bilden?


och yeah, jag hittade drömskorna och provade dom men dom var inte alls lika snygga på :(


hahahah coola mamman?



Kommentarer
Postat av: Lukas

Haha Mirjam assåXD:D

2009-08-04 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0