fredag 12/6 14:16

igår var ingen bra dag, eller det var ingen bra kväll.

dagen var bra, jag och amanda var först och kollade när blandannat lukas och karl gick ut nian på fjällskolan och sen cyklade vi snabbt som attan till karljohans skolan för att se andra halvan av deras avslutning, mycket fint.
då var vädret iallfall okej, haha.
där träffade jag på elina och vi gick upp till aulan och fick nostalgi tripp när dom fick ta emot varsin pocket bok och sina betyg, herregud va vi kom ihåg att sista veckan i nian var den bästa nånsin!

sen gick jag hem och gjorde mig iordning för utgång på kvällen, hej vad jag klädde på mig!
så stack jag till olofstorp och nina och däirfrån åkte vi till stenkullen för att möta upp klassen, vi satte oss under ett träd i regnet och vissa drack andra inte.
det blev iallfall så jävla blött och jag tkte det var rätt tråkigt eftersom alla delade upp sig typ två och två och tre, och när vissa då inte släpper in än så blir man rätt less.
så jag lina och sara tog 22:19 tåget hemåt igen.

höjdpunkten på kvällen då, för det fanns faktiskt en sån;
jag smsade med victor hela kvällen och sen när jag kom till majorna, utanför marcus så kom han helt plötsligt, han var också påväg hem. och jag blir så jävla glad av honom, han är en sån bra vän att ha!
så det var riktigt bra.

ocn nu är det finito. bra hoppas jag.


ikväll blire pojkarna och amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0