torsdag 30/7 21:31

FREDAG IMORGON!
underbart.
annars funkar allt, har haft en rejäl deppsvacka idag men att härda ut den hjälpte till slut och nu känner jag mig mycket bättre. dessutom är det antagligen brist på sömn så det blir direkt i säng för mig efter detta inlägg.

jag har ju då varit arg på det mesta idag, på mig själv och mitt utseende framför allt. men egentligen finns det ju inget man kan göra, känns bara så hopplöst ibland. vem fan kan tycka att det där jag ser i spegeln är snyggt liksom?
så är det.
nej nu firar vi med en av dom snyggaste männen, james mcavoy, och även lite Kiera där på kanten, den är till olle!



Imorgon blir det slapping med mina grabbar och lördag får vi väl se. sova ska jag iallfall göra redigt mycket!

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0