tisdag 21/7 22:18

shit, känns som om jag går runt i en dvala dom här dagarna, har antagligen nått att göra med hur tidigt jag faktiskt går upp på morgnarna!
jaja. enough about that.
jag mår bra, hur mår ni läsare?
idag träffade jag på elli som jag har saknat väldigt mycket, och även victor och leo typ 1000 gånger. bra dag för det, not.
jag har även blivit lite trött på en medarbetare nu, föhoppningsvis står jag ut utan att säga till men det är svårt alltså!
så därför har jag frågat mig idag vad det är för fel på vissa folk,
hur kan man behandla folk med så lite respekt bara för att dom är gamla, unga eller inte besitter lika mycket ''status'' som de själva. den dagen jag hanterar folk på det sättet, skjut mig tack!

idag skulle Erase the Evidence, bandet jag sjunger i, spela in sin senaste låt men det blev lite segt och folk gjorde annat som vanligt. jag känner att jag vill bara att vi ska komma framåt och växa mer som band, fortsätta på den bra utvecklingsvägen vi faktiskt har kommit in på, men ibland känns det som om det bara är jag som försöker. och ibland känns det som inte jag försöker heller, men jag tror att vi alla skulle behövar mer positivitet i vårt band, eller lust kanske.
jag vet inte riktigt längre.


work in progress at seths place!

så nu har jag fått prata av mig, hur mår ni?

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0