söndag 12/7 14:24

yooo!

har haft en skön helg, fredags hängde jag med en massa folk och igår var jag lukas och karl ute i frejs nya hus och kollade på hostel i hans underbara biorum (!), vi kollade även jackass och bam är snygg!
åhja.
han får inte ha skägg mer tycker jag.

igår var jag i compani med lukas och hälsade på på mitt blivande sommarjobb som jag börjar på imorgon, majstångsgatans älderboende.
jag var supernervös men hon som visade mig var supertrevlig och jag ska få fina sjuk kläder där och allt, haha. det lär bli charmigt.
annars köpte jag denna klänning när jag var i norrköping, otippat färgval för att vara mig men vad tycker ni?


haha en ganska misslyckad bild där till höger, blev lite väl utdragen men iallfall:
klänning från h&m, 49,50 på rea!


kärlek.

Kommentarer
Postat av: johanna ;)

va smal du är kajsi ;) <3

2009-07-12 @ 15:58:18
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: fanny

najs najs :D

2009-07-12 @ 19:14:37
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0