lördag, eller tekniskt sett söndag 01:11

jag är hungrig.
kom hem från slottis för en stund sedan för att finna att N på mitt tagnetbord är supersegt och att jag har vad som känns som ett hål i min mage. hungeeer.
annars har det väl varit en bra kväll, trevligt folk fast det är jobbigt att känna sig som den som hela tidne måste organisera ihop alla hela tiden. annars är steffi bra och det var riktigt härligt att träffa coffe och danne igen. så mycket fina grabbar det finns endå va?
sen var det en supertrevlig tjej där som jag egentligen inte känner men hon hade sett oss i bandet live några gånger och berömde mig jättemycket och fint. jag blir så jävla glad

nu ska jag sova som citat från olle:

''lyckad fest makes kajsa a sleepy ninja''

han är bra på att göra mig glad han!


korv på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0