lördag 25/7 10:21

vad hände här?
jag som skulle sova så jävla länge. apa.

haha jaja. livet rullar på iallfall. just nu ligger jag i min säng och funderar på gårdagen. bra film bra mäniskor kan vi sammanfatta det.
jag och lukas mötte upp leo olle seth och albin på stigberg halv åtta, vi hoppade på en vagn och åkte till valand. därifrån gick vi till netto för att köpa godis och sen vidare till bergakungen. där väntade och väntade vi på frej som tillslut kom och då köpte vi popcorn, alldelles för mycket för mig och lukas men endå. popcorn på bio är alltid popcorn på bio liksom!

så började filmen och jag var värsta nervös för den är så efterlängtad och den var superfin. och as rolig faktiskt. dom har växt så sjukt mycket och det är så härlig att dom lägger in lite mer ungdomsproblem och humor. tycker jag iallfall. fast jag vet att det är många som tycker att det har blivit konstigt och bort från ämnet men jag gillade det jättemycket.
sen efteråt fick jag också den där gladhetskänslan jag fick efter harry potter 5 också, som en slags känsla av upprymelse.
harry p 6 alltså, se den!


outfit of the night:
tröja från gina tricot
jeans inspirerade tights, även dom från gina.
shit jag har blivit en av gina tricot brudarna. jaja!

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0