Lördag natt.

Japp, ville bara skriva ett inlägg och säga att allt är bra.

min kuselin är här från stockholm och vi har kollat på melodifestivalen och myst, sånt är bra för både kropp och själ serni!
den här helgen har gått och går bara ut på packning typ, lite segt att inte kunna träffa kompisar hit och dit som man vill men det får komma senare. jag var iallfall på stan med angelica och johanna på vår ''lediga'' dag i fredags, det var supermys och jag hittade snygga byxor och fin skjorta. puss på att det var bra och att dom är bra!

annars är jag lite orolig och hypokontriker och tror att jag har fått cancer knölar på halsen typ, mamma tror att det bara är svulna kötlar för att jag är förkyld men jag är så orolig och hatar det. fick hela livshistorien framför mig och tänker hur det skulle bli om jag hade cancer. så jävla töntigt jag vet!
ska iaf gå till skolsyster på måndag, och hoppas att nån über bra vän kan följa med?

imon ska jag försöka hinna med att både packa mitt rum, ta min kusin till villerkulla och gå på stan med henne, ujuj.
vi får se om jag lever, isåfall med ett inlägg i bloggen imon.

godnatt nattugglor!


puss!

Kommentarer
Postat av: johanna :)

jag kan följa med dig honeypie<33

2009-03-01 @ 13:26:37
Postat av: johanna svar på min blogg

Du får ringa mig när du violl kajsa det är alltid okej 24/7 <33

2009-03-01 @ 13:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0