torsdag 3/12 19:59

jag gjorde en johanna!
okej, så jag sitter framför tv:n och zappar runt så kommer jag till biggest loser på femman och ett av deras sista avsnitt när alla visar upp sina nya kroppar (som dom faktiskt har jobbat riktigt hårt för, go!) och får träffa sina nära och kära igen efter en lång tid och det är världens gråtkalas. iallfall så fastnade jag för en otroligt söt tjej vars fästman stod på andra sidan spegeln och bara väntar på att få se henne, när han hör hennes röst på andra sidan börjar han gråta. sen när dom väl kramar varrandra och gråter i varrandras armar känns det äkta för första gången i avsnittet. jag vet, det är så löjligt men jag gjorde en johanna och fällde en tår eller två faktiskt!

kände för att dela med mig av detta och även säga att idag är en av mina lyckodagar. hemlighetsstämplad handling men jag kom med i cabareten i skolan och fick en helt underbar roll. nu återgår jag till att läsa manuset för femte gången, lycka!!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHHAHH EN JOHANNA :D klockren eller ska man säga clean as a bell :D

2009-12-03 @ 20:06:08
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Nina

Men! Du skulle ju spara dig! Jag fick seriöst rysningar och gåshud över hela kroppen när jag läste sidan 20!

2009-12-03 @ 20:30:46
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: Nina, svar till din kommentar

Tack så mycket!

2009-12-05 @ 11:41:22
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0