tisdag 15/12 22:41

du har vart ihop med leonardo dicaprio
du har vart med jaquin fenix i hollywood
du har bott med jaggers dotter i mexico
endå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser i någon som mig.

vem kan tro att jag gillar en markus krunegård låt?
mycket förvånande skulle jag säga!
den är värd att kolla upp iallfall, sök på hollywood hills på spotify.


det är så jävla surt. jag hade världens bästa dag idag; jag hade fått toppen betyg i teaterkurserna som avslutas nu, jag var på stan och köpte typ alla min julklappar och åt sushi med nina, jag var på ensemble konsert på plusgymnasiet och jag fick träffa mina grabbar. men nej, då ska jag få västtraffik böter för första gången i mitt liv för att kontrollanter är HELT dumma i huvudet. detta ska överklagas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0