söndag 13/12 16:20

okej förra inlägget blev helt cp?
jaja, det var inte så himla intressant iallfall.

denna helgen har varit bra och händelserik, allt från femtioårs fest till bröllop. eller ja, just det och en fest hemma hos elli också. redovisning:
i fredags så tog jag och lukas ledigt från skolan för att vara tillgängliga för festfix hela dagen eftersom hans fina mamma fyllde femtio. så vi hämtade norrläningar på centralen, såg även 4 kändisar där, gick till festlokalen för att möta upp några holländare och fixade i största allmänhet! det blev riktigt bra och mamman var mycket nöjd med hela kvällen kunde man förstå. vi höll på ett bra tag och jag somnade väl vid halv tre i vetskap om att jag skulle upp äckligt tidigt nästa dag också för det var dags att börja om att fixa och dona eftersom då vare bröllop mellan lukas föräldrar. eftersom jag och lukas var brudnäbb respektive best man så hade vi lite extra mycket jobb men även extra roligt :) efter bröllopet och mottagningen så satte sig det mycket fina brudparet i en bil och påbörjade sin bröllopsresa mot barcelona, avundsjukan sköljde över världens kallaste göteborg. jag lukas och familjen gick iallfall ut och åt och fick lite välförtjänt energi tillbaka. sen bestämde jag mig för att möta upp elinor och madde för att gå på fest hos elli. mycket intressant med tanke på att vi inte kände en kotte, men det var helt okej kul fast jag gick hem tidigt eftersom jag kände hur ögonen bara drog ihop sig.

händelserikt må jag säga, och mycket roligt!

sen vill jag bara dela med mig av detta och säga grattis till finaste erik, om någon förtjänade vinsten så var det du. eller möjligtvis nicklas hocker då.

http://www.youtube.com/watch?v=C2w3cok19jo
rysningar.


love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Tack för den här helgen Kajsa! Det var mycket uppskattat av alla:D

2009-12-13 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0