onsdag 2/12 16:34

mättnaden vill jag bara säga. jag kände verkligen för kladdkaka idag, grundidén var café vasas men eftersom mitt fika sällskap fuckade sig så fick det bli frödinges från willys. och hej det finns inget bättre, för 25 spänn får man himlen och en otrolig mättnad. iof så får man även lite ångest men just nu orkar jag inte bry mig. fast jag känner endå att snart får jag ta och sätta på min dansdvd och köra ett pass för att kompensera allt lite, haha.

idag har varit bra, jag har sovit, haft engelska och träffat sötnosar, precis som varje dag på lerums gymnasium alltså :)


mmmmm sugna? jag har lite kvar ;)

dags för dans!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

haha reklam för både frödinge och Lerums gymnasium på ett inlägg. Du borde ta betalt;)

2009-12-03 @ 18:49:07
Postat av: Mikaelahhahhhh

Sådär stört gott.

2009-12-03 @ 21:45:51
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0