måndag 28/12 15:09

och huuur snygg är inte den nya designen?
tack så otroligt mycket till nina som gav mig en ny design i julklapp, det absolut bästa jag kunde få!
jag kan inte sluta kolla på headern, finns så många bilder att titta på ju.
några av min fina vänner och underbara ögonblick, hon fångade det verkligen :)
hihi. sånt blir man glad av.

idag är en slapp fixdag. jag vaknade upp med nina efter våran musikalkväll igår och så fort hon hade gått hem satte jag igång med tvätten tillsammans med syrran. nu har jag gått alla turer till tvättstugan och även handtvättat min realtivt nyköpta secondhand kofta i kallt vatten. det var en upplevelse eftersom det var första gången jag handtvättade något alls och jag blev lika svettig som om jag hade haft ett pass på gymmet typ, haha. just nu sitter jag i soffan och har arbetat mig igenom de fyra senaste nummrerna av klick, sofis mode, expressen fredag och aftonbladet söndag, känner mig helt plötsligt som en äkta bloggerska!

snart kommer lukas hit för att få sin julklapp och för att lämna av lite hemlig proviant till nyår, så nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och tvätta av mig tvättmedels lukten :)


mm fina minnen från europe konserten i somras!
från höger: ninafina, mandypandy (saknar min lilla thailands flicka), lusan
och kalleballe. <3

love,

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den e jätte fin! :D

2009-12-28 @ 16:43:19
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kajsabajsa! Gillar-gillar.

Ogillar att vi bör träffas men aldrig får tumuslingen ur anuset.

2009-12-28 @ 21:18:49
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Lukas

och den lilla brutna armen, aaw. Tider det:)

2009-12-29 @ 16:29:53
Postat av: amandapanda

puss! jag saknar dig med!!!!

2010-01-13 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0