lördag 5/12 20:16

det har varit en väldigt blandad dag kan man säga, steg upp tidigt som fan för att ta tåget till far min, kom fram och fikade med systern och körde lite på stan. sen blev det en kaotisk eftermiddag som vanligt när det gäller mina bröder, men också för att det förflutna påminner sig hela tiden och denna gången var det inte ens mitt fel. vill bara hålla allt det borta från mig men frågan är om det spelar någon roll att jag anstränger mig? kanske bara ska acceptera misstag, se det fina (för det fanns sånna stunder) och gå vidare. utan att se tillbaka denna gången, frågan är bara om jag kommer klara det, är en alldeles för nostalgisk person uppenbarligen.
för en gångs skull vill jag hitta någon värd att glömma för, någon som kan hantera och älska den jag är och inte försöka ändra på mig. är det så mycket begärt egentligen?
och ja, jag vet att detta har ältats länge nog nu och förlåt till er som måste lyssna på detta hela tiden. någon dag snart ska jag hitta styrkan i mig själv och kanske någon annan också att gå vidare. för även om mina känslor inte är i närheten lika starka som dom en gång var så kommer dom alltid finnas där, lagrade längst in i det rum man kallar hjärtat, även om det inte är ömsesidigt. och jag vet, jag borde vara arg men jag blir mest ledsen. ledsen för att det inte kanvara som förr och ledsen för att jag inte kan vara så stark som jag vill vara.

det är tider som dessa som jag är så otroligt glad att jag har dom som piggar upp mig, det räcker med bara några få ord eller som i andras fall långa utläggningar om vad som är rätt och fel med allt detta.

tack

Kommentarer
Postat av: Lukas

Du vet att om det blir för mycket så kan du alltid ringa mig! ALLTID!



Det finns någon som är värd att älska och som kan hjälpa dig glömma. Det är jag säker på! Om du redan hittat honom eller om han kommer lite senare vet jag inte. Men jag tror på det förstnämnda;)

2009-12-05 @ 22:35:29
Postat av: johanna

gör som ja bby ,sup bort dina problem funkar en stund

2009-12-06 @ 02:31:39
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0