söndag 27/12 14:06

mellandagsrea!
jag hittade iof bara tre saker och en lite sen julklapp till lukas men det är alltid nått liksom. snart kommer nästa studiebidraget också så då blire bra. det var verkligen folk överallt och alla knuffades fast vi var ganska sent ute, köerna var milslånga och skulle man prova och köpa något så tog det utan överdrift en timme. mellandagsrea, i love it!


såå, på cubus blev det dessa snyggingar.
jeanstights to die for med riktigt bakfickor och allt, dock ej på rea - 299 kr
sammetsklänning, kommer användas på nyår med snygga klackar - 99 kr

sen köpte jag även ett linne och då som sagt hemlig sak till lukas. hihi.
ikväll kommer han hem!! åh har saknat bästisen ju, jäkla norrland.

planerna för ikväll då!
ninafina kommer hit för att utnyttja sin julklapp från mig- musikalkväll.
jag har planerat, hyrt film, handlat och mysat till dig. ska fortsätta med det nu!

talk later
love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vad mysigt det ska bli! Och jag tar med mig din julklapp!

2009-12-27 @ 14:14:53
Postat av: Lukas

Jag blir glad för det jag får och jag väntar med spänning:)

2009-12-28 @ 01:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0