torsdag 20/8 18:52

första dan avklarad, check!

det var faktiskt riktigt härligt, bara att komma in i estethuset igen och känna atmosfären, jag skiter i vad man ska tycka, jag gillar verkligen att skolan är igång igen!
vad som verkligen hjälper är att treorna är borta (bort med det gamla in med det nya, ja tack. förändring är bra, om ni förstår vad jag menar), att solen fortfarande är framme och att på tisdag kör vi igång med vårat stora sceniska musikprojekt som inkluderar alla bildtvåor, alla teater tvåor och alla musik tvåor i skolan, det blir stort och jag är redan pirrig, hihi :)
 

nya schemat men man ser ingenting, hihi.

hörs senare eller imon!

love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Ååååååååh, jag vill ha tisdag nu!!!

2009-08-20 @ 22:30:22
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0