söndag 30/8 00:12

ja, fast jag ser det som lördag fortfarande men jaja.

jag har haft en jättebra dag!
först mötte jag upp mamma och vi gick och åt falafel på järntorget, sen drog vi oss in mot stan med regnjackor och allt med oss, vårt mål var att hitta en skinnjacka och en mobil, vi hittade båda såklart :)
det var på zara jag hittade jackan, men nu är hemsidan helt seg så jag kan inte visa er, köpte den inte idag iallfall eftersom vi skulle vidare till finnkampen men detta görs imorgon när jag slår runt på stan med grabbarna <3

mobilen då, ja den köptes inte heller utan det inväntas just nu pengar från pappan, men den här blire antagligen:



Spela, organisera och följ händelserna på den klara och skarpa 2,6-tumsskärmen. Med hjälp av Media Go kan du dra och släppa videoklipp, låtar, foton och mycket mer mellan datorn och telefonen. Du kan också se de senaste YouTube-klippen, eller ladda upp egna, med perfekt upplösning. Kamerans 8.1 megapixlar ger dig stora bilder och filmer som du kan redigera och spara på det 8 GB stora minneskortet. Tack vare att telefonen har DLNA-stöd kan du ansluta trådlöst till andra elektroniska enheter via Wi-Fi. Se exempelvis dina foton på TV:n - anslut, slå dig ner och njut. Med snabba dataöverföringar kan du använda videosamtal, ljud, video, Internetsurfning, multimediameddelanden och e-post - var du än befinner dig. Använd det inbyggda stället och de integrerade högtalarna när du vill visa bilder och spela upp musik för vännerna. Mer skoj helt enkelt!

låter det inte underbart?

sov sött kära läsare!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Haha älskar att du klippt in hela reklamen för denXD SATSA PÅ DEN! Jag vet att du redan är övertalad men ändå

2009-08-30 @ 00:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0