söndag 23/8 16:34



dagens, veckans, månadens villha begär!!
skinjacka designad av bloggaren Kenza för Jofama, så sjukt snygg.

jag och nina hade en toppenmysig kväll igår med tjejsnack, veckorevyn, satc, skype och nattpromenad!
låter som en riktigt klassisk tjejkväll, right? mysigt vare iallfall, vad man nu vill kalla det :)

annars så är världens snyggaste norrman, världsmästare i spjut också, Andreas Thorkildsen på tv just nu, som dom flesta kanske vet så är vi ju mitt upp i friidrotts VM, och okej, jag är inte så himla sportig av mig men när det är friidrott då sitter jag och min mamma som klistrade framför förhoppningsvis (så man slipper reklamen, duh!) svt och bara njuter.
fast idag ska vi faktiskt lämna tv:n också och dra oss ut för att äta middag någonstans, jag tror tillochmed att jag ska vara så modig och använda mina nya skor, höga klackar och allt. jag måste ju ha en ivigningsdag!

vi hörs senare hörni, kärlek

Kommentarer
Postat av: Nina

Tjejkväll vare, jag röstar för klackar!!!

2009-08-23 @ 18:54:48
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0