onsdag 19/8 20:07

Ny layout jotack!
johanna is my man <3

Nu blire aktivt här, kände att jag behövde förnya mig på bloggen innan jag fortsatte med skrivandet. jag försöker faktiskt förnya mig ganska allmänt, bort med dom gamla kärlekskänslorna för den personen, bort med ettan i gymnasiet (hello tvåan imorgon) och in med att må bra! sounds good to me :)


här kommer iallfall lite nya bilder från mina shopping intag i stockholm igår:



förlåt för bilden!
jeans från topshop och höstskor från skopunkten


mmm jag längtar till hösten?

känns skönt att vara tillbaka!
imorgon kommer jag med en update om skoldagen och en bild på det nya shemat, vettefan hur det blir alltså. stay posetive!

kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0