mådag 3/8 19:21

update!
och jag känner att jag älskar how i met your mother avsnittet när robin ska ljuga och bara fnittrar för att hon är så dålig. haha det är humor :D
och jag älskar neil patrick harris!
huhu.

så ja måndag igen och jobb jobb jobb. det funkar och så och egentligen vet jag ju att jag inte ska klaga eftersom jag endå får så pass mycket pengar för det men det är så seeeegt. på torsdag är det slut och det ska faktiskt bli ofattbart skönt, verkligen.
annars så är jag lite nervös eftersom jag provfilmade i början av månaden för en film, dom sa att dom skulle höra av sig i slutet av juli men jag har ännu inte hört nått, nervositet!
hatar det.


random bild jag tog häromdan när jag hade tråkigt!

nu blire cheesebollar och tv med mamma,
är det någon annan än jag som tycker att det känns som om jag äter hela tiden? om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag är äter för två, vilket jag inte gör, lovar ;)

love,

Kommentarer
Postat av: johanna

how i met your mother<3

kajsa<3

2009-08-04 @ 10:57:39
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Lukas

På torsdag slutar du och får massa pengar och jag slår vad om att då hör Anna av sig och säger att du får rollen;)

2009-08-04 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0