lördag 1/8 15:40

WOHOOOO AUGUSTI!!
denna månaden fram till skolan börjar är ganska shemalagd för mig ska ni veta.
först nu denna veckan ska jag jobba klart, slutar på torsdag. sen blir det till att fylla år den tolfte och sen runt den fjortonde sticker jag till norrköping och vidare till sthlm för födelsedags firande med pappa och familjen där och sen med mormor i huvudstaden.
kommer väl hem sisådär den artonde och den tjugonde börjar skolan! shit alltså. jag längtar faktiskt. :)

idag tog jag och mamma en spontan frukost på café zenit i solskenet och gick vidare med en tripp in till stan, jag hittade en massa fina skor men det slutade med att jag köpte en tröja på rean som hade gått från 350 kr till 99 kr, så toppen helt enkelt. och blå är den också så garderoben blir bara färggladare. sen kände vi oss så härliga och somriga så vi gick och köpte massa frukt och gott till imon när vi ska ha mamma-kajsa dag för att fira hennes födelsedag. det blir jag som lagar middag och sen ska vi gå och se the proposal på biopalatset, mysigt blire.


dagens köp!


igår fick jag även hem mitt snygga smink kit från make up store. lovely!

nu blir det färgning av håret och sen ikväll bär det av ut till frej i tuve, till hans underbara bio rum med en hel hög av skönt folk. helt supertoppen!

kärlek på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: johanna

Va fan ska du till stockholm ;( vi har nästan inte träffats på hela lovet ;(

2009-08-01 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0