fredag 7/8 15:23

kort update!

igår spenderade jag kvällen på mastuggsberget med först nina och olle, senare kom lukas frej och seth också. meningen var att äve karl skulle komma men han hade skadat sig ordentligt i armen så han har fått spendera natten på östra. våra tankar gick till dig kalleponken!

snart kommer mamman och systern hem från sthlm så jag håller som bäst på med städning av lägenheten just nu och ikväll blire fördrinkar hemma hos lukas med honom och emy, efter det går vi vidare på fest hos emys kompis, skulle tydligen bli uppmot 40 pers i en trea så vi får väl se hur det blir, haha. förövrigt gillar jag dom så himla mycket! fan va vi skrattade när vi planerade i förrigår!

kärlek till er mina söta läsare

ps. om bara fem dagar fyller jag 17 år!!

Kommentarer
Postat av: johanna

woohho, snart blir min kajsi stor <3

2009-08-07 @ 15:51:57
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Emy

Haha, fredags var bäst! fan att det var över så fort! Men det får göras om ngn gång snart och vi ses antagligen på onsdag igen! :D tack för idag btw! Synd att det regnade så väldans och synd att jag var så tråkig. Men det ska jag ta igen ;) Puss<3

2009-08-09 @ 23:34:30
Postat av: Ellie

Vänta nu? Fördrinkar?

När jag var (knappt) 17 år drack jag sprit & läsk blandat i en petflaska....Dagens ungdom har sannerligen mer stil ;) Ja jag säger då det...Keep up the good work ;)



Kram till dig!:)

2009-08-10 @ 23:18:24
URL: http://jagellie.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: sex and the citty girl of course vi ska bli när vi drar till USA<3

2009-08-13 @ 22:05:08
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0