fredag 28/8 19:33

härliga härliga shopping!
idag har jag och nina hittat riktigt fina grejer, bland annat en skjorta, en klänning och en kofta.
imon blire också äntligen att köpa skinnjackan och kanske förhoppningsvis en kavaj jag hittade idag också, men vi får se, känns som om alla pengar tar slut direkt bara.
sen imon så är det äntligen dags för finnkampen med mamma och lukasen, ska faktiskt bli riktigt kul!
det är ju så jävla kul att titta på friitdrott särskilt då är man har en massa svenskar att hejja på :) önska bort regnet för min skull bara!

nu ska jag och nina tanta oss och kolla på kristallen med popcorn så får vi väl se vad som händer senare.

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Mmm finnkapen! det blir nice:D Hehe jag tittade också lite på kristallen fast utan popcorn. Och vad upptäcker jag? Att dom spelar Starlight:D:D Lövely säger vi då!

2009-08-28 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0