torsdag.

ja. som ni märkte så var jag ganska låg igår men jag blev lite gladare av att mamma berättade att hon försöker hitta en restresa till oss första veckan i juni för att det hade varit och mysigt och för att jag har haft det jobbigt en tid nu med sjukdom och allt. och då kände jag hur skönt det skulle vara att bara åka iväg nånstans där det är varmt och man kan ha klänning och shorts hela tiden. hallelujah!
nej usch känner mig inte så glad, men det är la en massa faktorer som trötthet, lite utbrändhet och helglängtan tror jag!

imon är det iallafall Mando Diao med lukas, gabbe och lina, <3
det är pepp!



från förra spelningen.

Kommentarer
Postat av: elli

gud vad skojjigt med både restresan och mando diao! låter ju toppen :) men vad jobbigt att du känt dej så nere .. :/ men det med din sjukdom då har du väl inte fått ngn alvarlig sjukdom elr ngt hoppas jag??:O :( <33

2009-04-27 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0