söndag.

sööööööööööööööndaaaaaaaaaaag.
sova.
mycket skönt och efterlängtat!

igår blev matuggsberget intaget av brudarna, några grabbs, och typ två tredjedelar av hela es1b vilket kom som en ljuvlig överraskning för mig. härligt må jag säga.
vissa drack och vissa som inte fick tag på något med sin usla ekonomi gjorde det inte och lånade lite av andra istället (med betoning på mig) :D
det var mysigt och jag frös faktiskt inte så farligt mkt, kan ju ha berott på att jag hade långkalsonger, jeans, långarmadtröja och tjocktröja på mig. kanske!
vi bestämde iallfall att vi ska antagligen vara där på valborg också, som alla vet infaller nästa vecka!
min mamma har då rest till england men skickar min syster från norrköping hit till mig under valborg, hon säger att det inte alls är för att hålla koll på mig utan för att jag ska slippa vara ensam, jo pyttsan!
men syster är mysig så det blir nog bra.

Annars så vill jag att det ska vara jäääääääättemkt folk på valborg!
planen är att vi första ska till slottis för att titta på häxorna och brasan och sen bege oss till mastugget när knarkarna och bråkstakarna kommer efter att brasan har släckts, för då blir det bara otrevligt.
så kom, alla kom :D

på onsdag har Erase The Evidence spelning förresten.
har inte all info nu, men KOOOOOOOOOOOOM!

nu ska jag dra ut internet och kolla på just my luck,

puss och korv.

Kommentarer
Postat av: fanny

så kom alla kom? hum

undra om man vågar inga i "alla" haha :P

2009-04-19 @ 21:43:45
Postat av: Slinis

Party!

Valborg är på fredagen va? :D

2009-04-26 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0