onsdag 29/4. 20:17

Sitter här i soffan med systrami som äntligen har kommit till mig från norrköping, hon stannar till på söndag och och vi har ff ända till på fredag, mycket mysigt!
Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit på ett tag eftersom mitt internet brooke down i måndags kväll och jag förstod verkligen inte varför, men idag fick jag ett tips av min numera mycket omtyckta datakunskapslärare, perponken, som sa att jag skulle dra ut hela modemet och sen sätta in det igen, och voila! Jag blev så lättad att jag släppte ut ett litet glädjetjut när det funkade igen, haha.

Imorgon är det då valborg och jag tänkte som alla andra skriva några rader om mina planer och sådär.
Egentligen hade jag bestämt med många i min klass att vi skulle få alla att vara tillsammans på mastuggsberget, men nu ändrade sig dom precis och ska tydligen till stenkullen och allt möjligt. för det blev tydligen bara tjejerna som ville komma och dom ville vara med killarna också.
jaja. antagligen kommer iallafall olofstorparna och är med mig och mina kompisar, jag satsar på att vi blir riktigt många endå och jag hoppas verkligen att det blir en dramafri, rolig kväll!
hoppas vi ses i slottis eller mastuggsberget allihopa :)

Imon har jag och hannah bestämt att vi ska ha shorts utan strumpbyxor under, då är det varmt!
hallelujah säger jag bara.

men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska hinna dusha och så innan det blir greys anatomi och nagelmålandes med syster i det mysiga vardagsrummet i vår  mysiga lägenhet. hihih.

puss på er i värmen!


johanna sov över mig igår efter att vi hade varit på frejs och
även augusts ensemblekonsert, mycket mysigt som vanligt!
<3






jag saknar dina händer.

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2009-04-30 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0