freedag.

http://www.youtube.com/watch?v=QeNu2GdQz9M&feature=related

åh visst är det underbart med gamla Mando Diao låtar? särskilt den här.
och snart är det live dags, kajsa + lukas + mando diao live = underfuckingbart!

nu är jag i skolan och har datorkunskap, klockan är 10.02 och jag ska snart gå till tåget för att åka
till östra och vara med i nån testgrej för en medicin mot pollen allergi. några stick och sånt får dom och jag får 1050
för tre gånger. en bra deal på det hela taget!

men nu knarkar jag mando diao och ska fortsätta med det:


Don't know why I can't locate this feeling, that I would rather be with you
It makes no sense, your crying out loud, that I may love you
This stress is wasting my emotions that I would rather be with you
Don't let them closer to this secret... that I may love you

På lördag åker jag till pappisen och kommer inte ha nån dator så inaktivt blire :(

stay in touch!

Kommentarer
Postat av: johanna :)

gonna fucking miss u<3

2009-04-03 @ 15:31:13
Postat av: Lukas

And all the love we’ve got in store, you can’t kill You peasants!We want it all



LÖV MANDO DIAO!

2009-04-04 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0