Fredag!



IGÅR!
igår mina vänner var jag och såg denna underbara skådespelare i en pjäs på stadsteatern som hette Harper Regan. Bra pjäs förövrigt men nu var det inte det jag skulle berätta,
Efter pjäsen gick jag och mamma bakom för att hälsa på två av skådisarna som vi känner, och då står Eric Ericsson där! (på bilden för er som inte vet, fyskäms). Och då kände jag att jag var tvungen att gå fram, för han är ju faktiskt en av dom yngre skådisarna idag som jag beundrar mest. otroligt bra är han!
Så jag gick fram och det visade sig att han visste vem jag var för han hade sett serien jag var med i, det var ju ett tag sen så han kände inte igen mig men efter ett tag kopplade han det. Så jag berättade att jag går teaterlinje på gymnasiet och han blev jätte entusiastiskt och frågade vad vi hade sett för föreställningar och att jag borde ta med mig klassen och se denna pjäsen.
herregud. jag älskar honom!
en dag ska jag spela mot honom, det har jag fan bestämt mig för nu. eller ja det bestämde jag mig nog för ganska längesen, haha.


Idag kommer bli bra hoppas jag, teater i skolan, träffa gabbeälskling och sen gå och titta på ninas föreställning med frida och anna!

skriver mer ikväll sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0