tisdag 9/11 14:40

idag är jag sjukt duktig!
sov ut ordentligt (behövdes efter en vecka med bröderna, haha), gick efter det direkt ut i snön och köpte en stor frukost sen gick jag hem och gjorde mycket kaffe och satte mig framför datorn och satte äntligen igång med projektarbetsrapporten. Är glad att jag valde ett så lätt utförande som intervjuer eftersom det redan är klart och jag nu bara behöver fokusera på att skriva och redigera filmen. nu har jag precis mejlat Eric Ericson så det är ju också nått att glädjas över, haha.


kör utan smink och med hjärtkoppen med kaffe i högsta hugg.

hittade även världens sötaste bild,

ser helt ihoptryckt ut dock, haha. detta var oscar favorit ställe på kvällarna innan han skulle gå upp och sova, i mitt knä och kolla på när jag skrev på msn och facebook. älsklingen. saknar det där, ''kaasha får jag sitta hos dig?''

nu är det också snart dags för bodyjam pass med min mando, toppen!

puss finisar idag är jag glad, hoppas ni är det också?!

Kommentarer
Postat av: frida w

saknar dig kajsa!!

kommer du till sticky imon? :)

vill se filmen, hihi, vad sa du till honom? :D

<3

2010-11-09 @ 16:13:03
Postat av: frida w

hm, kommenterade precis, men tror inte det gick så bra! så här skrev jag iaf:

saknar dig kajsa!!

ska du till sticky imon? :)

iii vill se filmen, vad skrev fu till honom? :D

<3



ungefär så ;)

2010-11-09 @ 16:19:55
Postat av: frida w

jo, det hade visst funkat! :D haha

2010-11-09 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0