tisdag 15/9 19:34

okej, jag hade ingen outfit från skoldagen så det får bli från när jag gick till pizzerian för en stund sen:


jeansinspirerade tights, h&m
linne, gammalt jag vet inte från var
fejk converse från skopunkten
skinnjacka zara
och ja, kebabtallrik och cp min!

haha. jag älskar våran pizzeria! konversationen när jag stegade fram till disken:

jag: hej, en...
pizzakillen: har du färgat hår?
jag: eh, ja?
han: jaha ja, riktigt snyggt!
jag: hehe. tack. jo så jag vill ha en kebab tallrik
han: vilken sås tycker du om då?
jag: vitlök!!
han: oh. vågar du verkligen det?
jag: haha. ja, jag är modig
han: låter bra, stark mat för söta flickor

HAHAH. jag gick därifrån med världens leende och har det fortfarande, sånt gör verkligen min dag :)

jag ber om ursäkt för bilden igen hörni!

love,

Kommentarer
Postat av: Mikaelahhahhhh

Åhåhå, vad underbart :3

2009-09-21 @ 16:59:53
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Nima

1. Kebabtallrik dregel

2. Hahaha, skön pizzasnubbe. Dom kan verkligen få till det ibland asså...

2009-09-21 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0