tisdag 3/10 16:40

huvudvärken tickar på!
typisk tisdag måntro?
äh, jag gillar endå skolan hyffsat på sånna här dagar, ta 11.17 tåget med nick, käka i bamba och ha idé och kultur historia. och jag gillar att det är ettornas ''utkläddningsdag'', då har man ju något att titta på right? ;)
sockerchock!
annars så blir det ju bara mörkare och mörkare ute, och kallare! shit pommesfrites. jag skulle nog behöva en människa som gick med mig hela dagarna och gav mig värmande kramar hela tiden, för sånt värmer mer än något annat! gosigosigosi.


älsklingsbilden på älsklings Alina!

love,

Kommentarer
Postat av: Alina.

haha fin bild falken xD

jag kan ge dig varma kramar.

ska bara göra mig lite mer böjbar så kan du ha mig i väskan :D

2009-11-04 @ 17:18:54
Postat av: kajsa Sv:

ja tack älsklings alina!!

2009-11-04 @ 17:21:57
URL: http://kalaskajsa.blogg.se/
Postat av: Lukas

vi e alltid nåt att titta på kajsa;)

2009-11-06 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0