måndag 4/5 20:50

ojdå, såg precis att det stog 3/4 på förra inlägget, liite fel månad ja!

just nu håller jag på som bäst och jagar en biljett, vilken som helst, till Green Day i sthlm den 11 oktober.
Jag har hittat en ståplats biljett på www.biljettshop.se men den kostar för fan 900 spänn.
aaaaaaaaaaaaaah jag hatar det här!
funderar på att ta den dåligaste och billigaste sittplatsbiljetten bara för att höra. för jag kan verkligen inte missa det här!

annars något posetivt idag var att jag har fått ett sommarjobb!
jag sökte ju kommunens feriejobb men kom inte upp på lottningen, men så ringde det en kvinna i morse och sa att det var någon som hade tackat nej så jag fick ett sommarjobb på ett älderboende. ska läsa, ta hand om och laga mat till gamlingarna 13 juli till 3 augusti tror jag det var. så toppen, pengar är pengar och dessutom får jag ju jobba med människor  och det är ju bättre än att typ sopa gatorna eller nått, haha!

 
saknar min plutt <3

Kommentarer
Postat av: johanna :)

åå du fick jag, im happy for you<33333

2009-05-04 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0