måndag 27/7 21:10

lista ones again snodd från kenzas fina blogg!


I min mobil

Mobil:

just nu denna men önskar mig denna till födelsedagen:


Bakgrund:



bror slutar ettan <3

Ringsignal: Ben från billy talent säger ''hey öh, this is ben from billy talent and i'm in your pocket, yeah i'm in your poooocket, pick up your phone!  pick up your phone NOW! ah still waiting, not picking it up. put i on vibrate, oh''

underbart säger jag!


Meddelandesignal: värsta rock biten. haha ni måste höra för att förstå :)


Bild nr 1 i fotoalbumet:


Kalleballe <3

Senast tagna bilden i fotoalbumet:

innan gymet idag


Bild nr 10 i fotoalbumet:

gabriellas übersnygga oversize klocka som jag snodde en kväll

Bild nr 20 i fotoalbumet:



haha mina snygga jobbkläder!


Senaste sms:et i inkorgen:
''Neej jag tycker mer om style-ish killar som christia bale i american psycho. Typ kostym och slips och hängslen! Fast jag är ju hetero så jag vet inte varför jag bryr mig'' hahah olle och jag hade kill-diskussion :)

Första sms:et i inkorgen:
''Nu är vi vid kyrkgrejset nu haha'' fanny langar skillsen

Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
"Visst! Film eller vad :D'' från olle!

Sms nr 20 i inkorgen:
"ska vi ha sex'' ehm ja. jennifers kompis. randoom.

Sms nr 30 i inkorgen:
"Va vill du broshan walla'' ehm ja. samma person som föregående.

Sms nr 50 i inkorgen:
"Tack söt'' från söt nelly!

Senast skickade sms:
":D nu ska jag köpa pizza, wihoooo!'' till olle haha

Sista smset bland skickade sms:
"När kommer du hem? :*'' till karl!

Kommentarer
Postat av: fanny

haha vad jag kan! :D

2009-07-28 @ 11:57:40
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Kalleballe

Hoho, känner mig hedrad som får vara med i bloggen!

2009-07-31 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0