fredag 3/7 15:53

bra dag.

Jag startade dan med att gå upp relativt tidigt, äta frukost och säga adjö till  min syster som skulle åka tillbaks till norrköping, sen dushade jag och valde kläder ganska raskt för att kunna sticka iväg på provfilmning, det kändes jättebra men dom ska egentligen ha någon som är yngre än mig så vi får väl se :)
sedan bara det av till gymmet äntligen, känns som om det var år sen!

nu degar jag bara hemma samtidigt som jag dreglar över alla bilder på Jared Leto som jag kan hitta, vid sju ska jag möta upp Elinor och Joseph och kanske fler vid kapten för att åka ut och mysa på saltis hela kvällen.
Härligt alltså.

kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0