måndag 7/3 19:18

ja som ni märker är jag borta härifrån en del, det mesta som är intressant nu representerar jag med bilder eftersom det funkar lite som terapi just nu. jag lever. har haft en blandad helg, den har både varit underbar och hemsk. jag har varit för full, för glad, för ledsen, för överanalyserande och för röksugen. här är bildbevisen,
fredagshäng med finaste nina som involverade för mycket mat, kaffe och tatueringar. sen blev det dags för dräggig utgång (för vissa, inte för mig. eller?) som resulterade i oväntat häng och fyra timmars sömn innan nästa arbetsdag. (vilket förklarar varför jag inte har några bilder från lördagen eftersom jag den spenderade genom att jobba, sova jävligt mycket och gråta lite, thats life) och just nu får jag inte upp mer bilder, vet inte varför men blogg.se dampar lite så söndagsbilderna får ni se fram emot lite senare ikväll kanske!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kuken vilken grotesk bild på mig på krogen, hur mycket drack jag?! Och älskar att jag inte visar tatueringen.. Vi lär oss av våra misstag och tar fler såna här helger fast bort med de dåliga grejerna! puss

2011-03-07 @ 19:37:42
URL: http://dansaineon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0