onsdag 9/3 20:58

kan inte vara hemma längre, står inte ut med sjukdomar, deppighet och flyttkaos. och vi har inte ens börjat packa än. står inte ut med att bli skälld på för disk som jag inte diskar, orkar inte höra klagomålen och få skuldkänslorna. jag flyr, önskar att jag kunde åka så jävla långt bort där ingen vet vem jag är men istället så tar jag det absolut näst bästa. hem till en varm famn, till en underbar vän. till en tvådelad säng och prat alldeles för länge in på natten. ska försöka att inte prata för mycket, vill inte gråta. ska bara ligga där och känna värmen, känna lugnet och veta att där, där duger jag som den jag är.
älskling. here I come!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

gud vad rörd jag blir. vi ska lösa allt, snart ser vi ljuset ur tunneln båda två, tillsammans. jag älskar dig!

2011-03-09 @ 21:13:39
Postat av: johanna

Det är så jobbigt att se dig såhär babe,du förtjänar att må som en prinsessa och jag vill hjälpa dig! you name it och jag gör det! om du behöver något ,vet att jag finns här för dig då ,alltid okej?, du är en sån underbar och fin människa med så stort hjärta och det gör ont i mig att inte veta vad jag ska göra för få all din smärta att försvinna och få dig att känna dig lycklig.



får ha kajsi/johanna kväll snart! och prata oc mysa eller vara tysta och ha de bäst, PUSS PÅ DIG BOYFRIEND!

2011-03-09 @ 22:49:02
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: fanny

sv; tack Kajsa! :)



fint du skriver.

2011-03-10 @ 09:30:28
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0