måndag 28/3 23:09

vill att allt ska klarna, tänker att det är dags att må helt bra nu men jag har alltid fel. vill att du ska förstå, vill att du ska veta att det här faktiskt inte är mitt fel. sitter med mobilen i handen, väntar och väntar. kan inte förstå varför du dröjer, varför din fråga uteblir. känner mig så liten, så dum, så fantastiskt ensam. väntar på att du ska förstå, undrar om det kommer att hända. repar teater, äter och sover som vanligt men ändå är allt annorlunda. tårar som bränner. du om någon vet ju hur jobbigt jag har det just nu. var är smset, telefonsamtalet, chatt-plinget? du skulle bara veta hur mycket jag väntar.

Kommentarer
Postat av: Ted Persson

<3 <3 <3 <3 <3

I've got a pocket got a pocketful of sunshine

I've got a love and I know that it's all mine.

ooooh oooh

Do what you want but you never gonna break me

Sticks and stones are never gonna shake me

oooh ooooh

<3 <3 <3 <3 <3

2011-03-28 @ 23:16:31
Postat av: Angelica

<3



2011-03-28 @ 23:25:53
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0