fredag 24/6 12:31


har lite smått ångest och halvpanik. festivalsommar och kajsa går inte ihop. detta är varför:

1. jag är rädd. har alltid varit rädd för småsaker, fulla människor (det har iochförsig gått över, tur), spyor och äckliga män.

2. jag har aldrig varit bra på att bara sova någonstans som jag egentligen inte känner till så bra. bra kajsa, du ska bo i tält bland tusen andra fulla och odrägliga människor.

3. jag måste sova för att inte vara helt störd mot folk. I rest my case.

4. hur FAN ska detta gå?

(nu är tiden att skriva lugnande kommentarer. tack på förhand och glad midsommar)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är också nervös över P&L! mest över hur vädret kommer vara haha men det kommer funka kajsa! Festivalmänniskor är hur trevliga och snälla som hellst! Samt har du ju oss där, och vi alla tar hand om varandra och låter ingen ligga helt medvetslös ensam! :) puss på nosen! vi kommer ha as kul! :D

2011-06-24 @ 18:51:13
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: p

Förra året när jag var på pl var det min första festival. Var astaggad verkligen. Jag är också en sån som inte klarar av fulla människor när man är på fel humör, inte gillar ätt vara långt borta utan ätt ha typ ett rum ätt kunna låsa in sig i. Första natten på pl förra året var verkligen hemsk. Hade göront i huvudet, ångest, var nykter när alla andra var fulla. Gick till tältet och ringde mamma och ville hem som när jag var 10 och var på ridläger. Men mor min övertalade mig ätt stanna. Så det gjorde jag. Nästa dag bestämde jag mig för ätt sluta bry mig om don äckliga och fulla personerna på campingen, sluta se allt som jobbigt och bara göra som jag ville. Jag hade the Week of my life. Fan vad långt ut skrev nu haha. Meningen med detta är; oroa dig inte! Festival tar på psyket och fysiken så sjukt hårt. Men om man bara vågar släppa lite på det så hat man så sjukt jävla roligt. Massa folk, grym musik, alkohol, mat, vänner. Jag älskar det och det könberg du med.

2011-06-24 @ 19:09:21
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: p

Fan hinner inte skriva klart o så råka jag skicka :c som sagt. Du kommer också älska det, jag bara vet det. Och om inte så har du mig och alla andra vänner. Hemma är bara ett telefonsamtal eller en tågfärd bort och sånt kan man ordna! Pözz love

2011-06-24 @ 19:10:43
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Favoritviktor.

Meh, KBK.

2011-06-25 @ 13:51:56
Postat av: Lina

Du fixar de P&L är en go festival o du har ju Linns support bakom dig ;)

2011-07-01 @ 12:00:41
URL: http://linaballeriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0