torsdag 28/7 21:25






en av de absolut bästa kvällarna i mitt liv. lätt topp tre. mina fina, fina. inte alls meningen egentligen att det bara skulle bli bilder på ben men det spelar ingen roll vad jag än ser för bild, mina ögon dras alltid till honom och stannar där. inte för att han är särskilt ovanligt snygg, inte för att han är ung och vältränad, det är han inte. utan för att han säger något med sina ögon som jag bara ser. inte för att jag är så jävla speciell, det är jag inte. men med honom, med dom, är det något speciellt. förstår inte hur man kan känna sån sammahörighet med fyra kanadensare som har spelat tillsammans i snart tjugo år. förstår inte varför det är just dom som förstår mig, varför det är just dom som måste finnas förevigade på min handled. men så är det bara. för dom är mina och jag är deras.

ibland hoppas jag på att det finns fler som känner såhär för ett band, och det finns det säkert. bara inte för mitt band, för mina grabbar. ibland är det skönt, ibland inte. så nu vill jag veta, särskilt mina två musikfantaster till läsare (A och P) men också ni andra, känner ni såhär? på riktigt? som att ni inte kan leva utan ett band? usch, jag hatar att fråga frågor på bloggen. så sitter man där utan kommentarer och undrar va fan som gick fel. ja, men nu lever jag på kanten lite.

Kommentarer
Postat av: p

Jag säger bara såhär:

Hade the Sounds splittrats hade jag fått ta ledigt från jobbet ett par veckor framåt.

Hade Maja dött (hu, hemska tanke bort) hade en del av mig dött.

Hon är inte speciellt snygg kanske i andras ögon. Hon har kanske ingen extremt bra sångröst. Deras musik är kanske inte helt genialisk. men jag är deras. Och dom är mina. (Byt ut dom/deras mot hennes/hon) det är därför dom finns på min handled och därför dom snart hamnar där igen.

Det går att känna som du gör. För exakt så känner jag med. Enda skillnaden är att det är några andra set handlar om. Ingen i hela världen kan få mig att må så bra som Maja. En människa jag inte känner och knappt har räddat. Men så är det bara.



Förlåt dör längsta kommentaren. Men jag går loss så bär det rör sig om ts haaha

2011-07-28 @ 23:28:07
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Angelica

Helt klart. Hade inte levt om inte jag stött på my chemical romance.



puss på dig kajsa! samt pauli <3 underbart inlägg

2011-07-28 @ 23:46:19
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Tess

Jeff Buckley I say and there's nothing left needed to say. K.ä.r.l.e.k.



Puss!

2011-07-30 @ 16:53:00
URL: http://www.vadsomhelst.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0