torsdag 28/7 13:06

jobbar hårt nu, så jävla hårt. mitt liv består av vakna, åka till Upp!, ringa sponsorer, äta sushi, ringa lite fler sponsorer, skratta åt lars, vara arg på medarbetare och slutligen en öl och sen sömnsömnsömn. huvudet snurrar av känslan att inte vara tillräcklig och bidra nog till gruppen och slutmålet. jag räddar mig med låtar som denna och försöker övertyga mig om att det snart är helg. misstolka mig inte, jag älskar detta. jag älskar varje föreläsning och föreläsare som är underbara och säger att allt kommer gå bra. jag älskar dom flesta som är nu runt mig 24/7. och jag älskar att jag snart kommer till london. snart!

Kommentarer
Postat av: Angelica

oohhh gillar låten där!

2011-07-28 @ 19:18:43
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0