måndag 3/1 14:22

nej nu får jag fan sätta igång igen! Tänker hoppa över utmaningen om vad som är i min handväska för det är så ointressant därför blir det nu detta,

Dag 13 – Den här veckan

idag är första dagen på sista veckan på mitt sista jullov någonsin och allt går så sjukt långsamt. egentligen vill jag (som vanligt) börja skolan redan nu för denna terminen verkar helt sjukt rolig. men nog om det, denna veckan har jag sett till att planera in så mycket som jag bara kan.

Måndag- idag är det ärende/träningsdag. jag och gabriella ska hänga på gymmet i några timmar och prova två nya pass, core och dans. dansen är jag inte alls orolig för men fan Core, jag? jag som har sämst kondition och som är världens mest otränade?

Tisdag- Dags för manus! Mina tre kompanjoner kommer hem till mitt röda köksbord för att avnjuta kaffe och te medans vi stryker manus och framför allt lär oss lite repliker. efter detta blir det antagligen myskväll med Johanna, eller vad sägs? mums!

Onsdag- Photoshoot i Olofstorp! den ni.

Torsdag- Ytterligare en fika och ett manus men nu inför en annan föreställning och med andra människor! har även fått i uppdrag att fota grabbarna när dom är full gång i studion men vi får se vilken dag det blir.

Fredag- the big utgång is on. var skit längesen jag var ute på riktigt så det blir nog nice. jag och nina ska sätta oss på rockbaren och utnyttja happy hour till max, sen får vi se vilka som joinar och var kvällen för oss!

Lördag och Söndag har jag dessvärre inte hunnit planera in något så därför tänkte jag ta vara på detta dels genom att ringa till mina brudar och få ihop något men också till att ta hand om mig själv, plugga manus och vila. blogga mycket osånt!
skolan <3

Kommentarer
Postat av: johanna

jaaaaa myskväll! <3

2011-01-03 @ 14:49:31
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Daniel

hehe tjusiga ni e!

2011-01-04 @ 12:41:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: johanna

SVAR: jaa de va lite bajjjsss :( <3 men jaaa snart

2011-01-04 @ 16:23:13
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0