torsdag 27/1 14:17

mina två bästa vänner!
'
jag har det ändå jävligt bra mitt i min sjukdom, eftersom jag börjar må mycket bättre så är jag sjukt rastlös vilket innebär att efter mina 5 dagliga OC avsnitt så tog jag tag i mig själv (min lägenhet) och började städa. och vilken städning sen, pang så hade jag damsugit hela lägenheten och fixat en ny sminkhörna åt mig själv i bokhyllan. när jag väl är på det humöret (vilket jag är sällan, tyvärr) så går det riktigt snabbt. nu sitter jag här medans badvattnet värms upp och är glad som en liten lärka efter överrasknings skaldjurslunch, ibland får man bara älska min mamma. snart kommer även finaste nima hit för att hålla mig sällskap lite, det var så sjukt längesen vi träffades. a-b-s-t-i-n-e-n-s. hoppas skolan har varit nice, mohahahahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0