torsdag 20/1 22:31

är så sjukt jävla sämst på att hålla allt uppe just nu (tänker inte ens satsa på att ha en peppblogg babe). eftersom jag numera jobbar, repar två föreställningar, dansar och har skola så är det inte lätt att få allt att gå ihop. därför satsar jag självklart, dum som jag är, på det roligaste. såhär ser listan ut i den ordning jag bemastrar problemen:

1. dans
2. föreställningar
3. jobbet
4-100. massa andra roliga små grejer
101. skolan.

ni förstår mönstret? det sjuka är att jag inte ens orkar bry mig längre, jag bara sitter och orkar inte ens bry mig. det är en läskig känsla. jag orkar inte skriva på engelska eller på mitt projekt, jag orkar inte plugga till två svenskaprov och ett samhälls prov. jag orkar inte vara duktig, jag orkar inte alla jävla krav och jag vill bara ta studenten. men vägen dit, fyfan. vill bara sova i en jävligt lång tid och vakna bäst i världen. bäst på allt. det hade varit nått.

Kommentarer
Postat av: Nina

Äh! Madonna never finisher college! Fan du kommer klara dig i livet trots ickeperfekta betyg för att du haft bättre saker för dig än att slösa bort energi på onödig kunskap! Puss

2011-01-21 @ 00:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0