ondag 5/1 20:28


me and the boyfriend (okej, johanna) sitter i en grymt skön soffa och hon hjälper mig att avsluta min utbildningsdag på jobbet genom att bjuda mig på chips och fanta. snart ska vi kolla på filip och fredriks nyårskrönika, där av bilden. fin tjej den där johanna! <3 vet förövrigt inte hur många gånger jag har sagt ''hej jag heter kajsa och jag ringer från the phone house'' idag! men kul är det, tro det eller ej. dessutom har jag hamnat på ett ställe där det är buissness dresscode, alltså måste man vara uppklädd på jobbet, skitkul!! möms på arbetskamraterna också, shet.

Kommentarer
Postat av: SUPER P

Alltså jag bara råkade fastna framför deras årskrönika men seriöst vad roligt det varrr! hahaha <3 stackare, nu sabbar jag ditt braiga jobb ju :(

2011-01-07 @ 00:22:31
URL: http://skyskrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0