lördag 1/1 00:49

ett namn. Samuel Haus. jag får en slags barnslig känsla i hela kroppen när jag tänker på honom, ser hans leende. en jävla tonårsförälskelse. Samuel, eller Tzatsiki som dom flesta känner igen honom som, har alltid varit så otroligt söt för mig. jag älskade filmerna och tittade på dom ofta och gärna. sen helt plötsligt dök han upp igen, då som världens sexigaste karaktär i form av Zakke i ''Taket lyser stjärnorna''. där var dom där käkbenen, glittrande ögonen och det gulliga leendet bara flera år äldre och vuxnare och dom fick mig fortfarande att bli svag i knäna.

Samuel Haus verkar som en jävligt dryg kille, en player som till och med ryktas om att han har dejtat Kissie men i min värld är han drömmen. den fucking drömmen. han är den killen som sjunger lika fint som han ler, han är killen som drar sig undan från rampljuset och älskar av hela sitt hjärta. jag tillåter mig själv att tänka att han är killen som skulle se det vackra i mig och i alla mina sidor, inte killen som är som alla andra och bara ser utseende, plast och fysiskt. jag drömmer om Samuel Haus, den Samuel jag har skapat och ibland är det skönt att inte veta sanningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns andra än han, någon som kanske till och med står dig nära. Öppna ögonen, han finns där. Bara runt hörnet, närmare än vad du tror. Han tycker om dig.

2011-01-02 @ 00:57:07
Postat av: Nina

Bara jag får Per Hammar så.

2011-01-02 @ 01:11:31
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Och så är han ju typ 1.20 också. Men det är okej. Johnny är ju typ 1.30 och snart uppe i 200 och det hindrar inte mig från att drömma. Även om jag kanske inte drömmer så mycket längre.

2011-01-03 @ 01:57:29
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, älskar i taket lyser stjärnorna! :)



Ps. har du lust att delta i min utlottning om en fylld goodiebag med spa prylar? helt gratis och delta gärna här: http://robinhoods.se/2011/april/vinn-en-goodiebag.html#comment :)

2011-04-26 @ 11:31:26
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0