fredag 11/2 16:12

Ett svar, ett medelande på facebook, det är så enkelt. om jag blir känd så ska jag svara på allt, alltid. vad an detta tänker ni då nu kanske. Jo! imorse när jag loggade in på facebook så fanns där ett nytt medelande, ett svar från Samuel Haus, allas våran Tzatsiki på det jag skrev till honom för flera veckor sen. kommer ni ihåg inlägget som jag tillägnade honom? Jag länkade det till honom på facebook och skrev att han kunde läsa om han ville.

svaret löd:

Men gud! Det var det snällaste någon har skrivigt till mig. Känner mig glad och tacksam. Verkligen.

Angående att folk tycker jag är dryg och verkar vara en player så har ett mynt alltid två sidor Kajsa.

Visst, jag är inte perfekt. Jag har säkert varit en riktigt dryg idiot mot folk i mina dagar och kanske krossat ett och annat hjärta. 

Men jag är bara en vanlig människa och vi gör misstag. Hela tiden tyvärr. 
Jag vill då helst se mig som en godhjärtat person som vill hjälpa mina nära och kära. Jag är även någon som avskyr ytlighet för att jag fått uppleva det så mycket.

Ta hand om dig och tack för dina fina ord!

Samuel


Kommentarer
Postat av: Nina

Faaaan va coolt!

2011-02-12 @ 09:39:49
URL: http://dansaineon.wordpress.com
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av härliga och inspirerande filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss via både Facebook och Bloglovin'! Ha en riktigt underbar lördag! :)

2011-02-12 @ 10:17:50
URL: http://www.filmster.se
Postat av: Angelica

omg! :D fan va kul :D

2011-02-12 @ 18:08:48
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0