måndag 4/10 20:40

busy day I would say indeed!
filmmöte, snygghetsspanande, kaffedrickande, affishmöte, gymkortsköp och stolthet och fördom. helt okej ändå asså!


nu som perfekt avslutning ska jag försöka lugna ner mitt trötta jag (se bild) med ett otroligt skönt bad. hällde i lite grymt väldoftande showercream bara för att. tänker ligga i minst en timme eller iallafall tills jag får simhud mellan fingrarna! allt för att förbereda sig och sitt yttre för yttligare en dag med uppstigande klockan sex. jag säger då det!

(nina, ditt kryckmongo. du klagar på att jag skriver för sällan men när jag väl skriver får jag minsan inga kommentarer och själv skriver du en gång i halvåret. typ. du är bäst min fina)

kärlek!

Kommentarer
Postat av: frida

jävlar vilken fin biiiild!

vill oxå ha badkar :(

2010-10-04 @ 21:20:24
Postat av: johanna

SVAR: YEEYYY Grattttiiiis! :D hah, ja älskar de avsnittet

2010-10-04 @ 23:52:49
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Nina

Skriiiiiiv oftaaaaare!!!!!!!!!

2010-10-05 @ 08:05:44
Postat av: Angelica

jätte söt är du! :)

2010-10-05 @ 13:54:29
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Tess

asså du är ju bara SUPERSWEET. helt seriöst, bilden! du är verkligen sötsötsöt

2010-10-05 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0